Інклюзивна початкова мистецька освіта
  • Полезная информация

  • Школа молодого преподавателя

    • Методическое сокровище
      • Вимоги, які пред'являються при вступі:

      Музичне відділення.

      - заключення ІРЦ

      - прослуховування дітей на наявність у них вокальних і музичних даних

      - співецький голос

      - музичний слух

      - музична пам'ять

      - почуття ритму, уміння рухатися під музику.

      Художнє відділення. Той, що поступає зобов'язаний надати не менше 10 творчих робіт. Обов’язково заключення ІРЦ!

      Театральне відділення.

      - заключення ІРЦ

      - почуття ритму

      - навички декламації

      - пам'ять

      - комунікабельність

      - інтерес до театрального мистецтва.

      Хореографічне відділення

      - заключення ІРЦ

      - фізичні дані

      - музичний слух

      - музична пам'ять

      - почуття ритму, уміння рухатися під музику

      Викачати: ЗАЯВА НА ВСТУП ІНКЛЮЗІЯ

      • Посилання на постреліз педагогічного марафону з розвитку інклюзивної мистецької освіти «Одеса-Харків-Львів»: http://www.dnmczkmo.org.ua/2019/12/vseukrayinskyj-pedagogichnyj-marafon-lviv-2019/
      • Наші учні (фотографии и информация будут позже)
      • Ссылка на курсы по инклюзии:

      Корисні посилання для викладачів:

      https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Inc+1/about

      https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Studena+Inc+1/about

       

      Вітаю!
      Мене звати Ілля Григорович, я викладач з класу флейти ДШМ №5 ім. І.О.Дунаєвського.

      Маю ступінь магістра музичного мистецтва, що здобув у Харківській державній академії культури. Доповідач та слухач  на заходах стосовно тематики інклюзивної мистецької освіти.

      В професії з 2018 року. Перший час розглядав викладання виключно як тимчасове  джерело доходу але згодом побачив для себе певні  можливості для самореалізації та розвитку.
      Викладання потребує глибокого розуміння виконавської техніки, що корисно як для учнів, які мають змогу отримати «живий» практичний досвід від викладача, так і для самого викладача, який ретельніше аналізує власну техніку та помічає більше нюансів. Наразі викладання для мене є невід’ємною складовою музичного життя, як платформа обміну досвідом між поколіннями музикантів.

      На мою думку, можливість отримання освіти дітьми з особливими потребами –  природне право  та  невід’ємна складова сучасного суспільства,  тож роботу з особливими дітьми  я сприймаю радше як цілком нормальну практику , аніж як покликання.

       

      Вітаю! Мене звуть Богатирьова Тетяна Іванівна. Я працюю в ДШМ ім. І.О. Дунаєвского. Це не єдине місце моєї педагогічної діяльності. Водночас я працюю диригентом оркестру в ХНУ ім. В.Каразіна. З 2017 року працюю керівником гуртка групи домр у Спеціальній загальноосвітній школі №12 для дітей з вадами зору. З 2015 по 2016 працювала викладачем домри у музичній школі в м. Дергачі.

      У 2015 закінчила Мелітопольський вищий коледж мистецтв, у 2019 - Харківську державну академію культури та отримала диплом бакалавра. У 2021 році здобула ступінь магістра музичного мистецтва в ХДАК.

      Працювати викладачем я почала в 19 років. Проте, я не одна в родині, хто займається з дітьми. Моя бабуся, а потім і моя мама в свій час працювали з дітьми. Я з дитинства була свідком правильного виховання, дитячої психології та педагогіки. І сама вирішила спробувати себе в цьому.
      І коли я шла на співбесіду на перше своє потенціальне місце роботи, я навіть не підозрювала, що педадогічна діяльність стане моїм покликанням долі. Особливо мою увагу привернула інклюзивна освіта. Мені стало цікаво, як музика може вплинути на учнів з особливими освітніми вимогами. Зіткнулася із позитивними аспектами та деякими недосконалостями системи та, закрема, стереотипами, що певним чином ускладнюють процеси навчання.

      І мені захотілося зруйнувати усі бар'єри у навчанні та показати прекрасний мистецкий всесвіт для діток з ООВ. Для кожного індивідульна подача матеріалу, в залежності від потреб сприйняття та індивідуального розвитку.

      Адже музика суттєво впливає на розвиток всіх сфер дитини: фізичної, психічної та розумової. Крім того, активізує рух, мовлення, мислення дитини. Крім вищесказаного має здатність терапевтично впливати на дитину з особливими потребами. Це, в свою чергу, покращує здоровья, соціалізує дитину з
      порушеннями розвитку і надає їй можливість найбільш гармонійно жити у суспільстві.

      Більше на має старомодних стереотипів, що музика лише для обраних. Музика - для всіх! Тільки ми самі можемо вирішити, чи є ми обраними и для чого саме.

       

      Вітаю! Мене звати - Сметаніна Тетяна Миколаївна – викладач художніх дисциплін I категорії Дитячої школи мистецтв №5 ім. І.О. Дунаєвського.

      Освіта вища – Харківська Державна Академія Дизайна і Мистецтв. Педагогічний стаж 3 роки.

      Я постійно приймаю участь в різних заходах на тему інклюзивної мистецької освіти.

      Мої учні - Лауреати та Дипломанти різноманітних Міжнародних, Всеукраїнських, Обласних конкурсів, творчих проектів та заходів.

      Я автор роботи: «Огранізація інклюзивного освітнього простору: методи і засоби. Включення уроків образотворчого мистецтва в інклюзивну освіту. Методи роботи на уроках образотворчого мистецтва» яка надрукована в науково-методичному збірнику Державного Науково - Методичний центр змісту культурно-мистецької освіти (Київ) - «Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи».

      Моя місія як педагога інклюзивної мистецької освіти - соціалізація дитини з ОПП через творчість, розвиток її художнього потенціалу, залучення її до колективу. Не дивлячись на те, що є певні складнощі в педагогічному плані, при правильному підході до діток досягається результат - прогрес у розвитку, в реалізації здібностей до навчання, в прояві художнього таланту, не менше, ніж у їх однолітків.

      З повагою та радістю поділюся з Вами відгуками батьків моїх учнів з ОПП про наш навчальний процес:

      «Дитині дуже подобається ходити на заняття в художню школу, збирається із задоволенням. Пишається своїми роботами, всім їх показує при нагоді, що це він намалював.

      Завдяки урокам став більш самостійним, з радістю сам готує і прибирає своє робоче місце. Йому дуже подобається малювати в класі разом з іншими дітками, а не вдома поодинці.

      Я, як мама, можу відзначити позитивну динаміку в розвитку дитини в плані творчості. Дякую школі за те що погодилася прийняти нас і вчити малюванню. Моїй дитині дуже важливо робити це в колективі. Було б непогано, якщо був би на уроках помічник або ассистент»

       

            

       

      Шугай Алевтина Олександрівна

      Полюбляла малювати з раннього дитинства. В 8 років прийшла на навчання в мистецьку студію, на базі якої пізніше була започаткована Дитяча школа мистецтв №5 ім. І.О.Дунаєвського.

      На художньому відділенні школи отримала перші цінні знання з образотворчого мистецтва і виважене бажання здобути вищу художнью освіту. 

      У 2012 році стала випускницею Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди за фахом Образотвоче мистецтво.

      З 2012 року працює в ДШМ №5 ім.І.О. Дунаєвського викладачем художніх дисциплін, з 2021 року - завідуюча художнім відділенням.

      Протягом 2019 року брала участь у засіданнях робочої групи з розроблення Концепції інклюзивної мистецької освіти початкового рівня.

      З 2019 року брала активну участь у реалізації Міжнародного проекту «Педагогічний марафон розвитку інклюзивної початкової мистецької освіти Arts for hearts: Одеса-Харків-Львів-2019» та «Міжнародний педагогічний марафон «ARTS FOR HEARTS 2020” з питань розвитку інклюзивної мистецької освіти, переможця Програми «Н.О.Р.Д.» Українського культурного фонду Міністерства культури та інформаційної політики України.

      Публікувала тези «Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотво

      рчого мистецтва»: методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання з образотворчого мистецтва» у збірнику «Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи» Державного науково-методичного центру змісту культурно-мистецької освіти.

      З 2020 року має двох учениць на інклюзивному відділенні.

      «Своєю місією в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами вважаю налагодження творчого взаємозв‘язку та розкриття особистісного потенціалу дитини».

       

       

      Кравчук Оксана Вікторівна

      Була ініціатором відкриття школи, присвоєння ім’я школі І.О.Дунаєвського, проведення інноваційного проекту «Школа педагогічної майстерності молодого викладача», «Школа молодого керівника» (Харківська область), перемога у міському конкурсі проектів Бюджету участі з проектом «Мистецтво без меж»(розвиток інклюзії в мистецькій освіті), «Сонячні панелі для школи». Член робочої групи Міністерства культури України з розроблення Концепції розвитку мистецької освіти,  навчальних програм елементарного підрівня початкової мистецької освіти, Положення про атестацію, Концепції розвитку інклюзивної освіти. Ініціатор, ведуча Міжнародного проекту «ARTS FOR HEARTS Одеса-Харків-Львів-Дніпро2019-2020»,який спрямовано на запровадження та розвиток інклюзивної мистецької освіти в Україні.

      Моя мрія полягала у спробі відкрити інклюзивне відділення в Дитячій школі мистецтв № 5 ім. І.О.Дунаєвського м. Харкова, створення колективу однодумців-викладачів, які підтримають мене і не побояться взяти на навчання учнів з особливими освітніми потребами. В нашій школі працює з 2003 року Практичний психолог, тому разом втілювати були сили. З маленької ідеї зросли нові, а саме: проведення Педагогічного марафону по розвитку інклюзивної мистецької освіти в Україні, Міжнародної конференції по обміну досвідом і розширення інклюзивної мистецької освіти, навчальних вебінарів для викладачів мистецької початкової освіти. Тому, щоб бути вірної своїй мрії, бути прикладом для своїх викладачів я взяла на навчання по класу фортепіано до себе ученицю Лялюк Олену ( з 6 років, порушення опорно-рухового апарату, слабозорість, пальці правої руки не працювали). Працюємо над реалізацією задуманного.

         

       

      Федорова Ніна Юріівна  -викладач фортепіано та концертмейстер

      Освіта-Сумське музичне училище ім. Д Бортнянського (диплом з відзнакою), Харківський інститут мистецтв (нині - Харківський національний університет мистецтв)

      23 роки працювала старшим викладачем спеціального фортепіано у Харківському педагогічному  коледжі (нині -   Харківська  гуманітарно-педагогічна академія); 11 років працювала концертмейстером кафедри духових та естрадних оркестрів Харківської Державної Академії культури

      Дипломант міжнародного фестіивалю-конкурсу слов’янської музики «Fortissimo» 2005 р. серед викладачів педагогічних ВУЗів

      Грамота «Кращий концертмейстер міжнародного фестивалю-конкурсу «Музыкальный мир» 2010 р. (м. Дніпропетровськ)

      Любов до музики та викладання фортепіано дітям та підліткам вважаю головною справою мого сьогодення. Я бачу свою ціль в роботі з дітьми з ООП як допомогу через музику в вирішенні їх проблем зі здоров’ям (музикотерапія), в допомозі адаптуватися їм в житті та долучити  їх до мистецтва.

      Здоров’я через музику!

       

       

       

       

       

       

       


    • Наши выпускники

    • Профком

    • Гимн школы

    • План работы школы

    • Наши партнёры