Єсіна А. - СПЕЦИФІКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ З ДИТИНОЮ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В КЛАСІ ТЕАТРАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
Кравчук О.В. - ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В МИСТЕЦЬКІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ВІД НЕРЕАЛЬНОГО ДО РЕАЛЬНОГО (З ДОСВІДУ РОБОТИ З УЧЕНИЦЕЮ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ ПО КЛАСУ ФОРТЕПІАНО)
Патетюрина Л. - СТАТТЯ
Сметаніна Т.М. - ОГРАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: МЕТОДИ І ЗАСОБИ. ВКЛЮЧЕННЯ УРОКІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ІНКЛЮЗИВНУ ОСВІТУ. МЕТОДИ РОБОТИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА.
Шугай А.О. - «РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА»: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
Сметаніна Т.М. - "ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДИТИНИ З ООП (ОСОБЛИВІ ОСВІТНІ ПОТРЕБИ) З ПОРУШЕННЯМ КОНЦЕНТРАЦІЇ УВАГИ"
Шугай А.О. - "НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА ЗАНЯТТЯХ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(СИНДРОМ ДАУНА)"
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОБОТИ З УЧНЯМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В МИСТЕЦЬКІЙ ШКОЛІ. Київ - 2023
МЕТОДИЧНІ РОЗ₴ЯСНЕННЯ ДО РОЗРОБЛЕННЯ РОБОЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ В ЗАКЛАДАХ ПОЧАТКОВОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
МЕТОДИЧНІ СЛУЖБИ В ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ